always with u faiqa...

always with u faiqa...

Thursday 14 April 2011

ce citer ce citer

hari nie aku br lepas tgr n siap bertekak dgn sorang mmbr aku pmpn...kte org bertekak bukan pasal ape pn tp pasal die xdiendahkan oleh bf die,bf curang kat die n mcm2 lg la....wow!!!!hehehehee....

aku sebenarnyer malas nk campur urusan org sebab diri sendiri pn masih xbtl lg....huhuhuhu....tp yg wat aku panas die selalu menyalah "jantan" die ckp eh bkn aku..lol....die ckp la jantan xguna sial la pape jer la yg wat aku btl2 sakit ati biler aku dgr....sakit ati sbb xkan la sorng punyer pasal sumer2 laki2 kne kot...hbs 2 laki2 yg btl syg n cintakan pasangan die xkan bersalah kot???so kat sini aku nmpk x semua org ade sifat yg same so jgn menilai or nk jugde sumer org laki2 same sifat k!!!n lg 1 wat aku sakit ati biler aku dpt tau die dah sakit ati ngn bf die then die cari laki lain trs kapel!!!!hahahaha mmg kelakar...2 aku xkesah ar sbb hak die tp br 2 hari kapel trs putus...aku tgr n tanyer ar knp die wat cam2??so die jawab dgn relex..."biar ar aku geram!!!sumer laki xguna n aku nk balas dendam!!!"...start 2 aku bertekak ngn die dalam setegah jam ade hehehe.....last2 die tumpas n die mntk map n die sedar ape yg die buat...huhuhuhuhuhu so aku menang la....lalalala...tp aku menang bkn sbb aku bgs or ape cume aku belajar ape yg berlaku pada diri aku seblm2 nie sehingga hr ini...

nak tau aku cakap ape yg wat die terus menyesal:

biar org buat kte..
biar org xhargai kte..
biar org sia2kan kte..
biar org 2 lupekan kte..
biar org 2 xbersyukur atas kehadiran kte
tp...
kte jgn sesekali lupekan tanggungjawab kte pada die..
jgn sesekali lupekan cinte kte pada die..
selalu setia pada die..
selalu ambik tau pasal diri die..
kte selalu jalankan tugas sebagai seorang kekasih..
hati n perasaan kte btl2 ikhlas untuk die..

sbb ape aku ckp kat die camnie...sbb kte kat dunia nie allah da sediakan HUKUM KARMA pada kte so ape yg kte wat pasti akan terbalas balik pada kte...sbb 2 kte kne bersungguh2 nk lakukan sesuatu 2....bersungguh2 nk jalankan kewajipan kte...baik kte pada pasangan kte insyllh allah akn berikan yg terbaik untuk kte...jika sebalik yer....semua allah sj yg tau...

ape yg aku nk bgtau or cerite nie bkn sbb aku nk rs bangga dapat ubah pemikiran seseorg 2...tp aku nk kongsi pendapat aku pada korang...klu korang rase baik bgs or pape..ikut la...tp klu korng rs mcm ye2 or cam bodoh2 2 hak korg n aku xmrh cume ini pendapat aku...thanz fwen...

No comments:

Post a Comment